O mnie

Łuków, lubelskie, Poland

wtorek, 11 marca 2008

Ogłoszenie

Z mało ważnych przyczyn zawieszm bloga... Ale w czasie oczekiwania do powrotu mam niespodziankę dla was. Tak dla was. Otóż poszukuje imienia dla głównego bohatera. Człowiek bez imienia nie posiada własnego życia, przeszłości ani przyszłości.A główny bohater imię powinien mieć. Tak więc proszę o komentarze, w komentarzach podawajcie przykłady imion męskich;] Tylko prosiłbym by się nie powtarzały, potem przeprowadzę sondaż i wybierzemy najlepsze

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Eeee... :D Ja chcę dalszych części ;)
A imię męskie ... Hmmm.... Przypomniał mi się chłopak mojej koleżanki, który ma dość niespotykane już imię: Jeremiasz ;) A jak wolisz jakieś pospolite to mnie się Łukasz podoba :D
Ale to tak moim skromnym zdankiem ;)
Pozdro ;)
Justyna ;)

Anonimowy pisze...

O ;) I są w ankiecie moje propozycje :D Czuję się zaszczycona ;)
Pozdro ;)
Justyna ;)