O mnie

Łuków, lubelskie, Poland

środa, 24 października 2007

Untitled 12

-Wiesz co... Ja już się do domciu zbieram...-powiedziała do mnie
-Jejku...
-Muszę...
-Rozumiem. Odprowadzę Cię...

Po odprowadzeniu Karoliny musiałem wrócić do swojego domciu. I wracałem zwykłą drogą...
-Zostaw Karolinę w spokoju!-usłyszałem wrzask niskiego chłopaka
-Daję jej to czego ona chce i nic ci do tego
-Gówno mnie obchodzi co ty jej dajesz. Masz się od niej odczepić. Rozumiesz?
-A co jeśli nie. Wątpię byś zdołał mnie przestraszyć
-Sam cię może nie przestraszę. Chłopaki!!!-krzyknął-Stawia opór!!!
-Aż tak jesteś denny że musisz się wysługiwać innymi?
-Masz się od niej odczepić. Bo jak nie to...-odwrócił się do swoich kumpli i rzekł do nich-On chyba ma ochotę na pokaz-
Najwyższy z grupy wysunął się i stanął naprzeciw mnie. Spojrzałem w jego oczy. Mimo że nie posiadałem takich umiejętności jak Karolina mogłem przewidzieć że nie spotka mnie nic miłego z jego strony. Zamachnął się by uderzyć mnie w twarz. Jego ruchy były jednak zbyt powolne i zdołałem uniknąć kontaktu twarz-pięść
-Co się tak gapicie?!-wrzasnął niski-Pomóżcie mu
Dwóch kumpli knypka podbiegło i mnie pochwyciło za ręce, a duży uderzył ponownie mierząc tym razem w brzuch. Jęknąłem z bólu
-Puście go chłopaki-krzyknął niski-Jeśli nie zrezygnujesz z Karoliny, wtedy cię znajdę. I nie będę miał wtedy dla ciebie litości

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

nie no fajne.. a i nie narzekaj ze nie masz komentow bo wlasnie ci napisalam jednego :P kasia

Anonimowy pisze...

Jeżeli będziesz miał jakieś kłopoty z podejrzanymi typami- pamiętaj, zawsze Ci pomogę... ;))

A tak poważnie... podoba mi się :)

pp.

Anonimowy pisze...

Miały być kłopoty no i są ;)

P0zDr0

Anonimowy pisze...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).