O mnie

Łuków, lubelskie, Poland

środa, 17 października 2007

Untitled 4

-Cześć-usłyszałem za sobą kobiecy głos
-Cześć
-Pomożesz mi?
-A co się stało?
-Zgubiłam telefon-mimo zaistniałej sytuacji dziewczyna nie wydawała się zmartwiona
-No dobrze, jaki to był telefon?
-Czarny-w tym momencie miałem ochotę parsknąć śmiechem
-To jakiś żart?
-Nie, mówię serio. Nie widziałeś nigdy czarnego telefonu?
-Marka, model?...

Mijały godziny a telefonu nie było
-Może ja zadzwonię na Twój telefon
-Dobry pomysł.
Zadzwoniłem. Okazało się że ona miała telefon gdzieś przy sobie... Kobiety...
-Jak masz na imię?
-Karolina, a co?
-Jakoś Cię muszę zapisać
Oboje się zaśmialiśmy
-Już późno... Odprowadzę Cię do domu, żeby mieć pewność, że nie gubisz telefonu
-Dobrze, chodźmy
Szliśmy, aż doszliśmy pod jej dom
-Przyjdź jutro na plażę koło 12:00
-Podobam Ci się?-spytała. Nie wiedziałem co powiedzieć... Dziewczyna była ładna, trochę roztrzepana, ale charakter ogólnie w porządku...
-Może... Każdego o to pytasz?
-Nie, tylko tych którzy mi się podobają-trochę mnie zatkało.
-Dobranoc-wykrztusiłem
-Do jutra

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

the best.. :D oby tak dalej :*