O mnie

Łuków, lubelskie, Poland

czwartek, 18 października 2007

Untitled 5

-Synu, wiesz która jest godzina?
-Tak, doskonale wiem
-Czemu wróciłeś tak późno?
-Spać, muszę odpocząć po podróży
-Coś ty nagle taki zmęczony?
-Spać idę!-Takim to sposobem wymiguje się od odpowiedzi na trudne pytania. Chyba powinienem go opatentować... Tymczasem położyłem się w łóżku, aby moje zmęczenie wyglądało wiarygodnie. Wtem zadzwonił mój telefon. SMS, Karolina.
-"Co tam misiaczku?"
-"Od kiedy jestem Twoim misiaczkiem?"
-"Od dzisiaj. Chyba ze nie chcesz nim byc..."
-"Alez oczywiscie ze chce"
-"No wiec co tam?"
-"Leze sobie w lozku..."
-"Ja tez. Mysle o Tobie..."-Ta dziewczyna jest szokująca. Dziś mnie poznała i już takie rzeczy mi pisze. Postanowiłem nie odpisywać...
-"Pewnie zasnales. Dobrej nocy"-Widzę w niej optymistkę. Czyli jest moim przeciwieństwem

Brak komentarzy: